Vi er et event-team med nogle af Danmarks mest energiske og dygtige personer der har erfaring med at eksekvere små og kæmpe store events med flere tusinde gæster i over 16 år.
Vores team har afviklet flere hundrede events med komplicerede tekniske løsninger og hvor gæster, anledning, DNA, og værdier går op i én helhed med stor succes.
Vi kan tilbyde blandet andet følgende løsninger af høj kvalitet:
Koordinering og logistik planlægning af offentlige koncerter og events
Total produktionsplan, show koordinering og scenografi
VIP treatment & VIP catering til events og koncerter
Konferencier, solister, bands, kor, dansere og koncertnavne til events og offentlige koncerter i hele Danmark
Bogholderiassistance og outsourcing team til eventbureauer
Totalløsninger til scene, lyd, lys, dekorationer, kostumer m.m. til events
Total tekniske løsninger vedrørende event-matriel f.eks. støjsvage generatorer, VIP-omklædningvogne, cateringvogne, air-dancer og terrorsikring m.v.
Bar management support med eksekvering fra start til slut af en event
Grafik og design af programmer, plakater, logo til events
Send os en e-mail og vi kommer omgående tilbage med svar og løsning på jeres næste event eller koncert.
Skriv til info@eventfantastic.dk
© 2025 Event Fantastic
– alle fotos og tekst på denne side må kun benyttes med tilladelse fra Event Fantastic